9월 의 Mission SPG / Recognizing Top Performers in September for Mission: SPG




쉐라톤 인천호텔이 2009년 8월 이후 SPG멤버 가입에 있어서 가장 큰 발전을 이룬 세계 10대 호텔로 선정되었습니다. 스타우드 아시아 태평양 지역본부는 호텔 개관 이래로 눈부신 성과를 이루고 있는 쉐라톤 인천호텔 측에 특별한 축하의 마음을 전달하였습니다. 또한 2009년 10월, 4주 동안의 SPG Enrollment race 에서 Front Desk 팀이 다시 한번 놀라운 성과를 이룩하였습니다. 특별히 Front Desk Supervisor, 강리규 (Ricky Kang)직원과 Guest Service Agent, 안선영(Christine Ahn)직원이 2회 연속하여 Japan, Korea & Guam 지역 내에서 최다 SPG 등록 성과를 거두었습니다.

Sheraton Incheon Hotel has been recognized as one of the Global Top 10 Most Improved Hotels since August 2009 for Mission: SPG. Starwood Asia Pacific Hotels & Resorts expressed special congratulations to Sheraton Incheon Hotel for our exceptional performance since opening. In October 2009, Front Desk team achieved outstanding record again and won the team bonus prize for 4 weeks SPG Enrollment race. Also in special, Ricky/Front Desk Supervisor & Christine/Guest Service Agent achieved top enroller in phase I & II consecutively in Japan, Korea & Guam Region.