The Sheraton Voice Workshop
The Sheraton Voice Workshop이 4월 22일과 23일에 걸쳐 Director of Service Culture, Michelle Lee 에 의해서 진행되었습니다. 이번 워크샵은 브랜드화 된 의사소통에 관한 주제를 다루었으며 고객 충성도를 비롯한 직원 간 의사소통과도 밀접한 연관을 가지고 있습니다. 또한 브랜드화 된 단어를 사용하여 진정한 “Sheraton” 브랜드 문화를 고객과 직원들 사이에서 구축할 수 있을 것인지에 대한 내용도 포함하고 있습니다. The Sheraton Voice Workshop은 Service Culture 교육의 한 파트로서 교육참가자들에게 있어 우리의 행동이 서비스 컴포짓(Starwood GSI의 일부)에 어떠한 영향을 끼치는지 와 개인적인 생각과 의견이 행동에 어떠한 영향을 미치는지에 관해 이해할 수 있는 좋은 계기가 되었습니다.
The Sheraton Voice Workshop was conducted by Michelle Lee, Director of Service Culture on April 22 & 23. This workshop contains on-brand communication, its link to guest loyalty and associate’s communication. It also covers how to demonstrate the use of brand word in conversation with guests and associates. The Sheraton Voice Workshop is a part of Service Culture Training that participants understand how behaviors impact on Service Composite, a part of Starwood Guest Service Index) and discover how individual thoughts and opinions impact behavioral choices.
By Lauren Kim, Human Resources