쉐라톤 보이스 워크샵 / The Sheraton Voice Workshop
The Sheraton Voice Workshop이 5월 26,27,28일과 6월 15,16,17일에 6일에 걸쳐 Robin Yook (Training Manager), Philip Ko (Restaurant Manager), Kevin Lee (Chief Concierge) 에 의해서 진행되었습니다. 총 138명의 직원이 참석한 이번 워크샵은 On–Brand 된 의사소통에 관한 주제를 다루었으며 어떻게 On–Brand 된 단어를 사용하여 진정한 “Sheraton” 브랜드 문화를 고객과 직원들 사이에서 구축할 수 있을 것인지에 대해 배울 수 있던 시간이었습니다. The Sheraton Voice Workshop은 Service Culture 교육의 한 파트로서 우리의 말과 행동이 서비스 컴포짓(스타우드GSI)에 어떠한 영향을 끼치는지에 관해서도 이해할 수 있는 좋은 계기가 되었습니다.
Total 138 associates attended the Sheraton Voice workshop, held on May 26, 27, 28 & June 15, 16 & 17. The workshop was conducted by Robin Yook, Training Manager, Philip Ko, Restaurant Manger & Kevin Lee, Chief Concierge. This workshop is designed to share on-brand communication, its link to guest loyalty and associate’s communication and it covers how to demonstrate the use of brand words in conversation with guests and associates. The Sheraton Voice Workshop is a part of Service Culture Training that participants understand how behaviors impact on Service Composite (GSI) and discover how individual thoughts and opinions impact behavioral choices.
By Lauren Kim, Human Resources