Associates Forum with General Manager / GM과의 대화
3월 24~30일, “General Manager과의 대화”라는 제목의 특별한 모임이 있었습니다. 한 세션 당 10명~20명의 직원이 참석한 총 9세션으로 이루어졌던 이 행사는 총지배인님과 직원들 간의 의사소통 채널을 구축함으로써 직원들의 의견, 질문 등을 통하여 우리가 좀더 관심을 가져야 하는 부분이 무엇인지 공유할 수 있었습니다. 이 모임에서 다루어졌던 이슈들에 대하여 적절한 후속조치가 이루어질 예정입니다.
On March 24, 25, 26, 29 & 30, we had a very special communication event, so called “Associates Forum with General Manager”. Total 9 sessions were conducted with 10~20 participants per each session. This program is designed to develop a direct communication channel by conversation between General Manager and associates by providing all associates to share their feedback, opinion, questions directly with General Manager in order to improve the weak areas we need to focus on. All issues raised will be followed up accordingly.
By Michelle Moon, Human Resources